تاریخ انتشار بازی God of War: Ascension


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 15 / 8 / 1391
بازدید : 969
نویسنده : علیرضا سعادتی

خشم و عطش قدرت به مانند پرده ای بر سر چشمان او قرار گرفته اند. هر جنبنده ای که بر سر راهش قرار بگیرد غزل خداحافظی را خواهد خواند. زن ، بچه ، پیر و جوان همگی در صورت پیروی نکردن از اربابش یعنی اریس به مرگ با تیغه های شمشیر وی و یارانش محکوم هستند. اما کشیدن آخرین شمشیر بزرگترین پشیمانی را برای وی به ارمغان خواهد آورد. دست هایی که به وسیله آن صد ها نفر را از پای درآورده حالا به خون عزیزانش یعنی همسر و فرزندش آلوده شده است. نیرنک اریس موثر واقع شده است. اما در درون کریتوس چیزی در حال شکل گرفتن است. انتقام از مسبب اصلی این ماجرا ! با این حال شبح اسپارتا برای رسیدن به مقصودش راهی دراز در پیش رو دارد.

در شرایطی که همگی در انتظار رونمایی از god of war 4 و فهمیدن این که کریتوس پس از این که در قسمت سوم اقدام به کشتن خود با شمشیر الیمپوس می کند و در صحنه ای بعد شاهد ردی از خون به سمت دریا و نبود جنازه کریتوس بودیم و این که وی کجا رفته است. سونی در اقدامی غافلگیر کننده خبر از ساخت God of War: Ascension که در واقع قرار است تا وقایعی قبل از تمامی نسخه های اصلی و فرعی GOW را روایت کند کرد. نسخه ای که سانتا مونیکا از آن به عنوان متفاوت ترین God of War در تاریخ این سری نام برده است. البته حق هم با آن هاست زیرا در این نسخه خبری از کریتوس فوق العاده خشمگین نیست و قرار است با یکی از آرام ترین و انسانی ترین کریتوس در این سری روبرو بشویم. به همین علت پیش نمایشی از God of War: Ascension آماده شده است که نظر شما خوانندگان گیمفا را به آن جلب می کنیم.
منبع:www.p30source.com
نام :
رهایی از زنجیرهای گناه/ God of War: Ascension
سازنده : SCE Santa Monica
ناشر : SCEA
سبک بازی : Hack and slash, action-adventure
پلتفرم : ps3
تاریخ انتشار جهانی : ۲۰۱۳/۰۳/۱۲
تاریخ انتشار در ایران : ۲۲ اسفند۱۳۹۱



:: موضوعات مرتبط: بخش بزرگ بازی کامپیوتری , اخبار بازی ها , ,
:: برچسب‌ها: انتشار God of War , Ascension , پیش نویس بازی God Of War , مشخصات بازی God of War , تاریخ رسمی انتشار God of War , تاریخ انتشار بازی God of War , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت گروهی آبخورگ خوش آمدید شما می توانید در این وب سایت پست بگذارید مانند فیس بوک و ....

آبخورگ رو میشناسی؟

 تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان" دانلود فیلم آهنگ عکس و نرم افزار+یوزر پسورد جدید نود ۳۲  "و آدرس  abkhorgi.LoxBlog.com  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com