سهم IE در بازار جهانی مرورگرها به کمتر از ۵۰ درصد می‌رسد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 18 / 6 / 1390
بازدید : 1880
نویسنده : علیرضا سعادتی

مرورگر اینترنتی مایکروسافت،  کمتر از ۵۰ درصد که پس از سالیان متوالی همچنان عنوان  کمتر از ۵۰ درصدمرورگر اینترنتی جهان را در اختیار دارد، تا تابستان سال آتی بخش اعظم محبوبیت خود را نزد کاربران از دست خواهد داد و این طور که کارشناسان مرکز تحقیقاتی Net Applications پیش‌بینی کرده‌اند، تا آن زمان سهم این نرم‌افزار در بازار جهانی مرورگرهای اینترنتی برای نخستین بار به کمتر از ۵۰ درصد خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل ازهمکاران سیستم، محبوبیت مرورگر IE طی ۱۲ ماه گذشته به میزان قابلیت ملاحظه‌ای کاهش یافته است و این طور که پیش‌بینی شده، در ژوئن Net Applicationsکمتر از ۵۰ درصد کاربران اینترنتی جهان از این مرورگر اینترنتی استفاده خواهند کرد.

در آگوست امسال مرورگر IE حدود ۷/۰ درصد از سهم خود در بازار جهانی را از دست داد و سهم آن در این بازار ۳/۵۵ درصد محاسبه شد که این برای نخستین بار بود که از محبوبیت جهانی IE تا این اندازه کاهش میابد. طی سال گذشته در مجموع ۶/۹درصد از محبوبیت این مرورگر اینترنتی نزد کاربران جهانی کاسته شد.

با این وجود شرکت مایکروسافت همچنان تاکید فراوانی بر موفقیت نسخه IE9 این مرورگر دارد. این نسخه از مرورگر اینترنتی مایکروسافت مارس گذشته همراه با سیستم‌عامل ویندوز ۷ وارد بازار شد.

راجِر کاپریوتی، مدیر بازاریابی IE در شرکت مایکروسافت در مصاحبه‌ای توضیح داد: «با عرضه نسخه جدید سیستم‌عامل مایکروسافت مرورگر IE9 وارد بازار شد و هم‌اکنون ۴/۲۰ درصد کاربران جهانی از آن استفاده می‌کنند.

همچنین، ۲۷/۷درصد کاربران آمریکایی که روی رایانه شخصی آن‌ها سیستم‌عامل ویندوز ۷ نصب است نیز مرورگر IE9 را برای گشت‌وگذارهای اینترنتی خود به‌کار می‌گیرند».

او تاکید کرد که بر اساس این آمار و ارقام مایکروسافت روی موفقیت IE9 تاکید دارد و به آینده بهتر برای آن امیدوار است.




:: موضوعات مرتبط: , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت گروهی آبخورگ خوش آمدید شما می توانید در این وب سایت پست بگذارید مانند فیس بوک و ....

آبخورگ رو میشناسی؟

 تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان" دانلود فیلم آهنگ عکس و نرم افزار+یوزر پسورد جدید نود ۳۲  "و آدرس  abkhorgi.LoxBlog.com  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com