آیا رهبری حکم حکومتی می دهند؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 2 / 3 / 1392
بازدید : 841
نویسنده : علیرضا سعادتی

سایت الف متعلق به احمد توکلی نوشت:


سوال رایج این روزها این است که آیا رهبری حکم حکومتی می دهند؟ آیا ممکن است شبیه سال 84 و تایید صلاحیت معین در این دوره نیز برای مشائی و آیت الله هاشمی از حق قانونی خود استفاده کنند؟
 
رهبر انقلاب طی سالیان گذشته و همه ادوار انتخاباتی از احدی حمایت نکردند و نفیاً و اثباتاً برای حضور افراد در صحنه انتخابات نیز نظر خاصی نداشتند. در این دوره از انتخابات نیز افراد از گروه ها و جریانات مختلف با رهبری دیدار داشتند و تلاش کردند به نحوی نظر ایشان در انتخابات را جویا شوند اما همانطور که ایشان بارها در نشست های عمومی بر بی طرفی شان تاکید کردند هیچ نشانی له یا علیه افراد در سخنان رهبری پیدا نکردند و دست خالی برگشتند. حتی برخی انتظار داشتند رهبری برای حضور آنها در صحنه انتخابات توصیه ای داشته باشند که بعدها در تبلیغات و رقابت های سیاسی خرج کنند، که به همین نیز دست نیافتند.
 
با این حال رهبری انقلاب در این دروه بیش از گذشته تاکید دارند که حتی شائبه حمایت ایشان از فرد خاصی نیز نباید ایجاد نشود. از سوئی دیگر همواره تصریح کرده اند که همه چیز در مدار و فرآیند قانونی خودش پیش رود. بر این اساس همه شواهد و اخبار حاکی از عدم ورود رهبرانقلاب برای تغییر تصمیم شورای نگهبان است. البته درباره مشائی علیرغم فضاسازی که رئیس جمهور و خود مشائی و ستادهای وی ایجاد کردند، هیچ پیش بینی هم مبنی بر پادرمیانی رهبری و استفاده از حکم حکومتی وجود نداشت. اما برخی درباره آیت الله هاشمی انتظار دیگری دارند.
 
اما در این دوره شواهد امر گواه این است که رهبری بر اجرای قانون و نظر نهادهای قانونی تاکید دارند و برای تائید صلاحیت هاشمی نیز ورود نخواهند کرد. البته این ها همه درحد گمانه زنی است. رهبر انقلاب بهتر و بیش از هرکسی مصالح کشور را تشخیص می دهند. شاید هم صلاح ببینند ورود کنند.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: رهبری , حکم حکومتی , هاشمی ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت گروهی آبخورگ خوش آمدید شما می توانید در این وب سایت پست بگذارید مانند فیس بوک و ....

آبخورگ رو میشناسی؟

 تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان" دانلود فیلم آهنگ عکس و نرم افزار+یوزر پسورد جدید نود ۳۲  "و آدرس  abkhorgi.LoxBlog.com  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com