امام جمعه طبس: سازمان هواپیمایی و شرکت سپاهان از مردم عذرخواهی کنند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 1 / 6 / 1393
بازدید : 977
نویسنده : علیرضا سعادتی
امام جمعه طبس: سازمان هواپیمایی و شرکت سپاهان از مردم عذرخواهی کنند

خبر آبخورگی : امام جمعه طبس با اشاره به سقوط هواپیمای مسافربری تهران طبس اظهار داشت: انتظار می‌رود سازمان هواپیمایی و همچنین شرکت سپاهان از مردم و بالاخص از خانواده‌های حادثه‌دیدگان عذرخواهی نموده و مسئولان مربوطه مقصران احتمالی را به عموم مردم معرفی نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس که به امامت حجت‌‌الاسلام ابراهیم مهاجریان‌‌مقدم امام جمعه طبس ایراد گردید، وی ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق‌(ع) به ویژگی‌های متقین اشاره کرد و افزود: انسان‌های باتقوا هرگاه لب به سخن می‌گشایند حرف‌هایشان حساب‌گونه و سخنان آنان مطابق حقیقت است.

وی ادامه داد: این‌گونه افراد لباس‌های قیمتی نمی‌پوشند و بر روی زمین از روی تکبر قدم بر نمی‌دارند.

حجت‌الاسلام مهاجریان‌مقدم با اشاره به اینکه زندگانی امام صادق‌(ع) پر از فراز و نشیب بوده افزود: توجه و عمل به هر کدام از این ویژگی‌ها می‌تواند از نشانه‌های عبادالرحمن به شمار آید.

امام جمعه طبس در ابتدای خطبه دوم ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوا و پرهیزکاری اظهار داشت: از نشانه‌های انسان‌های با تقوا آنست که چشم‌های خود را از آنچه خداوند به آنان حرام کرده فرو می‌بندند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به سبک زندگانی امام صادق‌(ع) افزود: استفاده بهینه از فرصت‌ها و توسعه دانش و علوم تنها یکی از درس‌هایی است که می‌توانیم از این امام معصوم فرا‌بگیریم.

امام جمعه طبس با اشاره به سقوط هواپیمای مسافربری تهران طبس ضمن تشکر از مردم به خاطر برگزاری مجالس ختم اظهار داشت: انتظار می‌رود که سازمان هواپیمایی و همچنین شرکت سپاهان از مردم و بالاخص حادثه دیدگان عذرخواهی نموده و مسئولان مربوطه مقصران احتمالی را به عموم مردم معرفی نمایند.

روز صنعت دفاعی، هفته دولت، روز داروسازی، ولادت حضرت معصومه‌(س) و پیش رو بودن آغاز هفته کرامت از جمله مناسبت‌هایی بود که حجت‌الاسلام مهاجریان‌مقدم امام جمعه طبس به آن‌ها اشاره و راجع به هر کدام توضیحاتی را ارائه نمود.

همچنین قابل ذکر است به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق‌(ع) آقای آتش‌فراز از مداحان محترم شهرمان دقایقی را به ذکر مصیبت و مدیحه‌سرایی این امام همام پرداخته و حال و هوای خاصی را به نماز عبادی سیاسی امروز بخشید.




:: موضوعات مرتبط: تخصصی آبخورگ , اخبار روز آبخورگ , شهر طبس , ,
:: برچسب‌ها: امام جمعه طبس: سازمان هواپیمایی و شرکت سپاهان از مردم عذرخواهی کنند امام جمعه طبس: سازمان هواپیمایی و شرکت سپاهان از مردم عذرخواهی کنند امام جمعه طبس: سازمان هواپیمایی و شرکت سپاهان از مردم عذرخواهی کنند ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت گروهی آبخورگ خوش آمدید شما می توانید در این وب سایت پست بگذارید مانند فیس بوک و ....

آبخورگ رو میشناسی؟

 تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان" دانلود فیلم آهنگ عکس و نرم افزار+یوزر پسورد جدید نود ۳۲  "و آدرس  abkhorgi.LoxBlog.com  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com