اولین پرواز مجدد تهران- طبس 12 شهریور انجام می شود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 8 / 6 / 1393
بازدید : 1012
نویسنده : علیرضا سعادتی
اولین پرواز مجدد تهران- طبس 12 شهریور انجام می شود

 محمدعلی عبداله زاده اظهار داشت: یک فروند هواپیمای جت ۱۰۰ نفره پرواز تهران – طبس را از ساعت 14/30 دقیقه روز چهارشنبه 12 شهریورماه 93 از سر خواهد گرفت و این پرواز هر هفته روزهای دوشنبه و چهارشنبه در همین ساعت انجام خواهد شد.

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس به موافقت معاون حقوقی و پارلمانی وزارت راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: صبح امروز در جلسه ای که با حضور اینجانب و معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس برگزار شد، مدیرکل نظارت سازمان هواپیمایی کشور و مدیرعامل شرکت هواپیمایی ماهان دستور اولین پرواز مجدد تهران- طبس بعد از سانحه سقط هواپیمای این خط را صادر کردند.

وی از استاندار خراسان جنوبی برای پیگیری مناسب برقراری پرواز تهران- طبس تقدیر کرد و افزود: هواپیمایی که این پرواز را انجام خواهد داد از نوع BAE 146  انگلیسی است که دارای ۴ موتور جت بوده و ۱۰۰ نفر نیز گنجایش مسافر دارد.

رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی تاکید کرد: با توجه به اینکه دنبال یک پرواز ایمن و پایدار بودیم از هواپیمایی ماهان که یک شرکت منظم و خوب است و از هواپیماهای خوبی برخوردار است، برای رفاه همشهریان استفاده کردیم.

عبدالله زاده با تسلیت مجدد به خانواده های داغدار حادثه هوایی پرواز تهران- طبس از پیگیری های قانونی علل سقوط هواپیمای مذکور خبر داد و گفت: شرکت های هواپیمایی کشور باید با ارتقاء سطح استانداردهای پروازی از بروز چنین حوادثی پیشگیری کنند.

وی توجه به اهمیت استمرار پروازها در توسعه آینده طبس مهم برشمرد و گفت: مبلغ ۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ در جهت رفع مشکلات فرودگاه طبس اختصاص می یابد.




:: موضوعات مرتبط: تخصصی آبخورگ , اخبار روز آبخورگ , شهر طبس , ,
:: برچسب‌ها: اولین پرواز مجدد تهران- طبس 12 شهریور انجام می شود اولین پرواز مجدد تهران- طبس 12 شهریور انجام می شود اولین پرواز مجدد تهران- طبس 12 شهریور انجام می شود ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت گروهی آبخورگ خوش آمدید شما می توانید در این وب سایت پست بگذارید مانند فیس بوک و ....

آبخورگ رو میشناسی؟

 تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان" دانلود فیلم آهنگ عکس و نرم افزار+یوزر پسورد جدید نود ۳۲  "و آدرس  abkhorgi.LoxBlog.com  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com