قطار محلی طبس - مشهد ارتقا یافت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 8 / 6 / 1393
بازدید : 1093
نویسنده : علیرضا سعادتی
قطار محلی طبس - مشهد ارتقا یافت

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شرق: محمد ابراهیم اقبالی گفت: این واگن ها که از سوم شهریور ماه بلیت های آن به فروش می رسد متعلق به شرکت راه آهن شرقی بنیاد است.
وی افزود: این قطار دارای 3 نوع سالن شامل لوکس 4 نفره، کوپه ای مبله 6 نفره و اتوبوسی است که کلیه سالن ها دارای سیستم تهویه مطبوع سرمایش و گرمایش و همچنین تلویزیون می باشد.
مدیرکل راه آهن شرق: قیمت بلیت لوکس 4 نفره 26 هزار و 500 ، کوپه ای مبله 20 هزار و 500 و اتوبوسی 16 هزار و 500 تومان را اعلام کرد.
وی گفت: در سازمان این قطار 4 واگن اتوبوسی قرار دارد که هر واگن 66 مسافر گنجایش داشته و همچنین یک سالن آن 10 کوپه 4 تختی داشته و یک سالن آن نیز 10 کوپه مبلی 6 نفره دارد.
اقبالی ارتقا این قطار را هدیه راه آهن شرق به مردم منطقه به مناسبت هفته دولت اعلام کرد و افزود: اینکار در راستای خدمت رسانی هرچه بیشر به مردم محروم شهرستان طبس و شهرهای طول مسیر انجام شد و مشکلات قطار قبلی که فاقد تهویه بود را ندارد.




:: موضوعات مرتبط: شهر طبس , ,
:: برچسب‌ها: قطار محلی طبس - مشهد ارتقا یافت قطار محلی طبس - مشهد ارتقا یافت قطار محلی طبس - مشهد ارتقا یافتقطار محلی طبس - مشهد ارتقا یافتقطار محلی طبس - مشهد ارتقا یافت ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت گروهی آبخورگ خوش آمدید شما می توانید در این وب سایت پست بگذارید مانند فیس بوک و ....

آبخورگ رو میشناسی؟

 تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان" دانلود فیلم آهنگ عکس و نرم افزار+یوزر پسورد جدید نود ۳۲  "و آدرس  abkhorgi.LoxBlog.com  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com