استان یزد تمایلی به پذیرش مجدد طبس ندارد/ از دید دولت موضوع طبس تمام شده است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 3 / 7 / 1393
بازدید : 978
نویسنده : علیرضا سعادتی
استان یزد تمایلی به پذیرش مجدد طبس ندارد/ از دید دولت موضوع طبس تمام شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گلشن، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خاورستان، وجه‌اله خدمتگزار در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران پیشین و جدید شهرستان بشرویه، همه‌ی شهرستان‌های خراسان جنوبی را دارای مردمانی بااصالت و آرام دانست و اظهار داشت: مردم فهیم استان خراسان جنوبی به دور از حواشی فقط به دنبال توسعه هستند و برای مدیرانی که در مسیر آبادانی حرکت کنند احترام قایل‌اند.

وی به برخی مسائل مطرح شده درباره شهرستان طبس اشاره و تصریح کرد: پس از انتزاع طبس از استان یزد و الحاق آن به خراسان جنوبی، برخی نسبت به این موضوع اعتراض داشتند که برای احترام به نظر همان عده، بنده شخصاً با استاندار یزد مذاکره کردم و نظر ایشان را در مورد الحاق مجدد طبس به استان یزد جویا شدم که استاندار یزد پاسخ دادند که این استان هیچ میلی به پذیرش مجدد شهرستان طبس ندارد و اگر این شهرستان را با طلا برگردانند، یزد آن را نمی‌پذیرد.

استاندار خراسان جنوبی افزود: وقتی پاسخ استاندار یزد را شنیدم در پاسخ گفتم، هر وجب از خاک شهرستان طبس برای مسئولان و مردم استان خراسان جنوبی ارزش دارد و شهروندان مؤمن، متدین و قدرشناس آن، نزد مردم بیرجند دارای احترام و جایگاه ویژه‌ای هستند و حتی به جدا شدن یک وجب از این خاک رضایت نمی‌دهیم.

وی از مسئولان خواست تا از مداری که در آن وحدت، هماهنگی، همراهی، همدلی و اعتقادات و باور قلبی است پیروی کنند و جز خدمت به مردم هیچ برنامه‌ای را در سر نپرورانند و از مردم نیز خواست تا اجازه ندهند هیچ کس در توسعه و عمران شهرستان‌های استان با حاشیه‌آفرینی تعلل ایجاد کند.

انتهای خبر/




:: موضوعات مرتبط: تخصصی آبخورگ , اخبار روز آبخورگ , شهر طبس , ,
:: برچسب‌ها: استان یزد تمایلی به پذیرش مجدد طبس ندارد/ از دید دولت موضوع طبس تمام شده است استان یزد تمایلی به پذیرش مجدد طبس ندارد/ از دید دولت موضوع طبس تمام شده استاستان یزد تمایلی به پذیرش مجدد طبس ندارد/ از دید دولت موضوع طبس تمام شده است ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت گروهی آبخورگ خوش آمدید شما می توانید در این وب سایت پست بگذارید مانند فیس بوک و ....

آبخورگ رو میشناسی؟

 تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان" دانلود فیلم آهنگ عکس و نرم افزار+یوزر پسورد جدید نود ۳۲  "و آدرس  abkhorgi.LoxBlog.com  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com