رونق اقتصادی در گروی بهبود وضعیت فرهنگی است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 3 / 7 / 1393
بازدید : 951
نویسنده : علیرضا سعادتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گلشن، حجت‌الاسلام سیدابراهیم مهاجریان‌مقدم در دیدار با فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان طبس که به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد، اظهار داشت: پیشرفت‌های جمهوری اسلامی و حتی جهان اسلام مرهون هدایت‌های پیامبرگونه حضرت امام خمینی(ره) و ادامه دهنده‌ی راه ایشان حضرت آیت‌اله خامنه‌ای است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران یک حادثه عظیم و رخداد بی‌سابقه در تاریخ کشور ماست و هیچ کس باور نمی‌کرد که یک انقلاب نوپا بتواند در مقابل بسیاری از کشورهای قدرتمند ایستاده و پیروز شود.

امام جمعه طبس، رهبری الهی را کلید موفقیت جوامع دانست و ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، افزود: رژیم بعث عراق قصد داشت در جریان جنگ تحمیلی طی چند روز پایتخت ایران را تصرف کند، اما رهبری حضرت امام خمینی(ره)، حضور همه‌جانبه مردم در صحنه و رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان، نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی یادآور شد: پیروزی ایران در دفاع مقدس به دلیل تبعیت مردم از رهبری و حضور آنان در صحنه بود و امروز نیز برای پیروزی در جنگ نرم باید تابع منویات و دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.

مهاجریان مقدم با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۳۹۳ از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، تصریح کرد: رونق اقتصادی کشور و بهبود وضعیت اقتصادی مردم در گروی بهبود وضعیت فرهنگی است و تا زمانی که فرهنگ اصلاح نشود، اقتصاد هم درست نخواهد شد؛ همه در زمینه فرهنگی مسئولیم و باید در این راستا حساسیت بیشتری داشته باشیم.

انتهای خبر/




:: موضوعات مرتبط: شهر طبس , ,
:: برچسب‌ها: رونق اقتصادی در گروی بهبود وضعیت فرهنگی است رونق اقتصادی در گروی بهبود وضعیت فرهنگی است ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت گروهی آبخورگ خوش آمدید شما می توانید در این وب سایت پست بگذارید مانند فیس بوک و ....

آبخورگ رو میشناسی؟

 تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان" دانلود فیلم آهنگ عکس و نرم افزار+یوزر پسورد جدید نود ۳۲  "و آدرس  abkhorgi.LoxBlog.com  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com