با روزنامه ها و مجلات باطله چه کنیم ؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 19 / 7 / 1390
بازدید : 1554
نویسنده : علیرضا سعادتی


 

با روزنامه ها و مجلات باطله چه کنیم ؟ 


 
 شاید مشکل اصلی هر خانه ای همین روزنامه ها و مجلات مختلفی باشدکه به خانه می آیند. اگر شما اهل روزنامه اید و امروز یک روزنامه خریده اید، مطمئن باشید آخر هفته شش روزنامه در منزل دارید. حالا بعضی هم هستند که در روز چند روزنامه تهیه می کنند و حتی مجلات مختلفی را هم خریداری می کنند. این روشها را برای مرتب کردن و سرو سامان دادن به مجلات اتاق به کار بگیرید:

- با آمدن شماره جدید، شماره قبلی را دور بریزید.

- اگر مجله یا روزنامه را خوانده اید از یک یا چند مطلب آن خوشتان آمده ومی خواهید آن را نگه دارید، به جای کل روزنامه یا مجله آن مطلب را جدا کرده و ببرید و آن را نگه دارید. برای این کار هم می توانید یا پوشه ای برای خود درست کنید یا دفتری تهیه کنید و بریده ها را به آن بچسبانید. به این ترتیب از جمع کردن کل روزنامه و مجله که فضای زیادی را می گیرد راحت خواهید شد. در مراجعه های بعدی هم به راحتی می توانید آن را پیدا کنید و نیازی نیست که کل صفحات را برای پیدا کردن آن ورق بزنید.

- اگر دوست دارید که کل روزنامه را نگه دارید یک سبد یا یک کارتن بردارید و روزنامه ها و مجلات را داخل آن بگذارید. هر یک ماه یک بار هم سراغ آن بروید و دورریختنی ها را دور بریزید. می توانید هرماه روزنامه هایتان را داخل یک پوشه قرار دهید و آن را در زیر کمد یا جایی مناسب قرار دهید.

 

چند نکته دیگر:

 

- همه کاغذهای باطله از روزنامه ها ایجاد نمی شوند. کاغذهای بچه ها و آگهی ها و ... از عوامل به هم خوردگی های اتاق شما هستند.

- برای دفاتر و کاغذهای کودکانتان به تعداد آن ها یک کشو در نظر بگیرید و نام آن ها را روی آن کشو بنویسید و با یک رنگ مشخص کشوی هر کدام را مشخص کنید.

- یک تخته در آشپزخانه در نظر بگیرید و مطالبی که باید هر کسی بداند روی آن بنویسید یا بچسبانید. روی فریزر و یا یخچال را برای این کار در نظر نگیرید.

- برای هر کسی در خانه سبدی قرار دهید و کاغذها ، نامه ها و وسایل او را داخل آن بگذارید.

 

(دور ریختن به معنای آن نیست که قاطی زباله ها کنید ، می توانید آن را جداگانه به مامورین شهرداری تحویل دهید و یا به به کسانی که کاغذ باطله می خرند بفروشید . )




:: موضوعات مرتبط: دانستنی های جالب , دانستنی های آشپزی و خانه داری , ,
:: برچسب‌ها: با روزنامه ها و مجلات باطله چه کنیم ؟ , دانستنیهای لازم برای خانه و آشپزخانه , نحوه نگهداری کتاب , گوناگون ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت گروهی آبخورگ خوش آمدید شما می توانید در این وب سایت پست بگذارید مانند فیس بوک و ....

آبخورگ رو میشناسی؟

 تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان" دانلود فیلم آهنگ عکس و نرم افزار+یوزر پسورد جدید نود ۳۲  "و آدرس  abkhorgi.LoxBlog.com  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com