رسم نمودارهای ریاضی توسط گوگل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 16 / 10 / 1390
بازدید : 4130
نویسنده : علیرضا سعادتی

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ایتکا، امروز در حین وبگردی متوجه قابلیت جدید موتور جستجو گر گوگل شدم که به موضوع بالا مرتبط است,یعنی موتور جستجوگر گوگل از این به بعد قابلیت رسم نمودارهای ریاضی را دارا می باشد,این قابلیت جدید دیروز در وبلاگ گوگل معرفی شد.

 

Adi Avidor

مهندس گوگل  این ابزار جدید را این گونه توصیف می کند:

با استفاده از این ابزار می توانید روی نمودارها زوم کنید و با حرکت موس روی نمودار اطلاعات و جزییات بیشتری از نمودار را ببنید.همچنین می توانید چند نمودار مختلف را روی یک صفحه با جدا کردن آنها با کاما, از هم رسم کنید.

این ویژگی جدید طیف گسترده ای از توابع ریاضی همچون توابع مثلثاتی,نموداری,لگاریتم ها و ترکیب موارد ذکر شده را پشتیبانی می کند و در مرورگر های جدید قابل استفاده هستند.

و در آخر هم Adi Avidor امیدوار است که این ویژگی جدید برای دانش آموزان و دوستداران ریاضی در سرتاسر جهان یک یافته جادویی باشد,همانطور که خودش این ماشین حساب گرافیکی را سال پیش یافته بود.

این ویژگی جدید گوگل با موتور جستجو محاسباتی ولفرم آلفا پیوند خورده است و می شود گفت جزیی از این موتور جستجو می باشد,ولفرم آلفا این عمل را دو سال پیش به اجرا در آورده بود.

خوب خودتان با رفتن به صفحه جستجو گوگل آن را امتحان کنید در ضمن Wolfram Alpha به نظر من بسیار بهتر از این ابزار جدید گوگل عمل می کند که پیشنهاد می کنم آن را حتما تجربه کنید.




:: موضوعات مرتبط: , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت گروهی آبخورگ خوش آمدید شما می توانید در این وب سایت پست بگذارید مانند فیس بوک و ....

آبخورگ رو میشناسی؟

 تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان" دانلود فیلم آهنگ عکس و نرم افزار+یوزر پسورد جدید نود ۳۲  "و آدرس  abkhorgi.LoxBlog.com  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com