تصاویری زیبایی از x7 گوشی جدید نوکیا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 22 / 10 / 1390
بازدید : 1453
نویسنده : علیرضا سعادتی

پس از انتشار شایعات فراوان و اخبار مختلف، سرانجام  نخستین تصاویر ویدیویی رسمی از گوشی هوشمند جدید نوکیا موسوم به X7 روی اینترنت منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ایستنا، در این  ویدیوی کوتاه نشان داده شده است  که این محصول شامل سیستم‌عامل سیمیبین  می‌شود و به آخرین نسخه از رابط کاربری این سیستم‌عامل مجهز شده است. رابط کاربری نوکیا که با نام Symbian UI شناخته می‌شود، در نسخه جدیدی که روی گوشی X7 نصب شده است قابلیت‌های فراوانی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به استفاده آسان‌تر از ابزارهای داخلی، زیبایی ظاهری و سرعت بالاتر در پردازش اطلاعات اشاره کرد.

نوکیا در این  فایل ویدیویی نشان داده است که مرورگر اینترنتی ویژه نصب شده روی X7 تحت رابط کاربری جدید سه برابر نسبت به مرورگرهای قبلی که روی گوشی‌های مشابه نصب شده بودند سریع‌تر عمل می‌کند.

شرکت نوکیا  در نظر دارد با برگزاری کنفرانس  ویژه‌ای در تاریخ ۱۲ آوریل این  گوشی هوشمند را برای نخستین بار معرفی  کند و پس از گذشت مدت کوتاهی آن را به دست کاربران جهانی برساند. هنوز قیمت نهایی این گوشی هوشمند مشخص نشده است.




:: موضوعات مرتبط: , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت گروهی آبخورگ خوش آمدید شما می توانید در این وب سایت پست بگذارید مانند فیس بوک و ....

آبخورگ رو میشناسی؟

 تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان" دانلود فیلم آهنگ عکس و نرم افزار+یوزر پسورد جدید نود ۳۲  "و آدرس  abkhorgi.LoxBlog.com  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com